Söndag i ett nytt inlägg ;)

Denna söndagen bestod mest av trädgårdsarbete, sola och middag hos min morfar.
Jag gick upp vid 10 kanske och åt. Därefter chillade jag en stund för att sedan gå ut och kratta mossa som samlats i gräset under vintern och hösten, segt och tog långt tid men hela gräsmattan blev klar! 💪
Efter halva tiden av krattande tog vi en pannkaks-paus och jag passade på att sola en stund!
Därefter fixade jag mig och sen stack jag och familjen på middag hos morfar! När vi kommit hem från dem kollade vi på tv och åt nötter, haha myyyss!
På bilden nedan kommer även min outfit från när vi var hos morfar!
Byxor- JC, crocker
Tröja- Only
Skor- låga, vita converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback