Måndag, och även idag!

Tänkte skriva lite om vad som hände igår!
Gick upp som vanligt, skolan började halv 9. Slutade kl 4. Fick även reda på vårt svenska-prov vi gjorde förra veckan, full pott, alltså ett A. Så sjukt nöjd tjej här! Efter skolan pluggade jag lite kemi och kollade på tv. Åt även glass, bara för att! ;) en riktig mys måndag!

Idag började vi med nationella prov i matte, inte mitt bästa ämne om man säger så. Tror jag har många slarvfel tyvärr. Aja, har två delar till som jag kan prestera bra på💪. Efter det hade vi idrott, fridrott. Kul! Därefter hade vi lunch och bara en lektion kvar som var kemi, ganska chill dag i skolan. Efter renskrev jag min so-text och solade☀
Nu ska jag plugga lite kemi till och sedan kolla tv!
Skriver om min förta ridlektion imorgon innan jag åker till stallet, ok?
Hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback