Lördag och söndag!

Tänkte fortsätta att skriva om min lördag och söndag. Så börjar med lördag.
Jag väcktes vid 9, duschade och åt. Därefter åkte vi och hämtade min kusin för att sedan fortsätta mot Landskrona! Mamma skulle klippas och göra slingor så vi passade på att gå på stan. Efter ca 2-3 timmar åkte vi hem, lämnade av min kusin på vägen. Städade sen lite och började laga mat. Min farmor skulle nämligen komma på middag. Vi bjöd sedan in båda mina kusiner, Emma och Emil eftersom dem vart hemma själva. Jag och Emma hade photoshoot på kvällen efter vi käkat grillat. Mums! Så här nedan kommer jag lägga upp några av bilderna som blev klickade! Sedan åt vi choklad-mouse och godis. Bra avslutning på den dagen tycker jag! :)

Eftersom detta blev ett långt inlägg skriver jag om söndagen i ett annat inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback