Things i want...

Saker jag vill ha, ja kan läsa listan typ 20 gånger och hänga upp mig på några av punkterna som jag stör mig på!
Som tex. Långt hår, jag försöker "odla" haha. Men jag vill ha lite längre hår bara sen är jag nöjd! Perfekta tänder, tja inget jag stör mig mycket på. Ska ju kanske få tandställning så det är lugnt, inget jätte viktigt då mina tänder är ganska okej! Smala ben och vara smal, ush den punkten är värst haha. Tränar ju nu flr att få en platt mage som jag är nöjd med, mina ben orkar jag nig inte träna lika intensivt som magen, tränar dem när jag spelar fotboll och några övningar tränar benen. Men ja, smala ben hade ju varit i plus i kanten om jag lyckas med magen! Någon som kallar mig vacker, ja många av mina vänner säger att jag ör snygg, söt, vacker men jag kan inte inse det själv, konstigt nog! Dem säger att jag har "drömkroppen" vilket jag egentligen inte alls håller med om. Men jag tror det är så att jag ser alla "fel" som jag själv tycker är fel och fult på mig själv, måste försöka bättra lite på det och verkligen uppfylla mitt mål om platt mage och detta jag snackat om i texten ovanför! ;)
Kommentera gärna vad nu tycker, bloggar mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback